22 831 25 21 | 831 42 56

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Instrukcja zgłoszenia usterki

Zgłoszenie naprawy aparatury należy wypełnić zgodnie z poniższą instrukcją.

Dział Serwisu Merserwis zajmuje się:

1) Naprawą gwarancyjną i pogwarancyjną przyrządów, których gwarantem jest Merserwis i zakupiono je w Merserwis, lub u jego partnerów, w sieci dystrybucji. Dotyczy m.in. firm Metrel, Kimo, Keysight, Lascar Electronics, Graphtec, Hanyoung, GW Instek, Summit, Contrex, GHM, Audio Precision...). Przyrządy te oznaczono plombą gwarancyjną firmy Merserwis.

2) Obsługą gwarancyjną przyrządów zakupionych w Merserwis, których gwarantem i serwisem jest strona trzecia (producent/dystrybutor), w imieniu i na rzecz Klienta (dotyczy to m.in. produktów firm Sonel, Brymen, CIE, Kyoristu, Hioki, Fluke, Elmetron, Metrison, Leica, Prexiso, Keysight i inne...). W tym przypadku nabywca może korzystać z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta, co przyspieszy procedurę rozpatrzenia reklamacji. Przyrządy te posiadają kartę gwarancyjną.

 

 

Przyrządy objęte gwarancją
 

 

 
SPOSÓB DOSTAWY
OSOBIŚCIEPRZESYŁKA
1. Skompletuj przyrząd
- Przygotuj kopię faktury zakupu oraz Kartę gwarancyjną (jeśli była wydana) lub sprawdź plombę gwarancyjną i upewnij się że produkt nadal objęty jest gwarancją.
- Przygotuj przewody pomiarowe, akumulatorki, ładowarkę, przewody komunikacyjne i płyty CD z oprogramowaniem,

2. Skontaktuj się
W celu wstępnego określenia usterki napisz na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub zadzwoń pod numer: +48 22 531 00 87

4. Zapoznaj się z zasadami
Serwis gwarancyjny świadczy usługi zgodnie z warunkami gwarancji określonymi w karcie gwarancyjnej lub gdy gwarantem jest Merserwis w warunkach gwarancji oraz ogólnymi warunkami realizacji usług Serwisu.

3. Zgłoś się osobiście
Merserwis, ul. Gen. Wł. Andersa 10, 00-201 Warszawa

1. Skompletuj przyrząd
- Przygotuj kopię faktury zakupu oraz Kartę gwarancyjną (jeśli była wydana) lub sprawdź plombę gwarancyjną i upewnij się że produkt nadal objęty jest gwarancją.
- Przygotuj przewody pomiarowe, akumulatorki, ładowarkę, przewody komunikacyjne i płyty CD z oprogramowaniem,

2. Przygotuj przyrząd do wysyłki
Zapakuj bezpiecznie przyrząd w sposób gwarantujący mu bezpieczeństwo w czasie transportu.

3. Zapoznaj się z zasadami
Serwis gwarancyjny świadczy usługi zgodnie z warunkami gwarancji określonymi w karcie gwarancyjnej lub gdy gwarantem jest Merserwis w warunkach gwarancji oraz ogólnymi warunkami realizacji usług Serwisu.

4. Wypełnij formularz
Uzupełnij niezbędne dane za pomocą formularza elektronicznego.

5. Wyślij przyrząd
Prześlij zapakowany przyrząd wraz formularzem na adres:
Serwis Merserwis, Gen. Wł. Andersa 10, 00-201 Warszawa
lub zleć nam zamówienie kuriera.

 

 

 

Przyrządy nieposiadające gwarancji
 

 

 

 

 
SPOSÓB DOSTAWY
OSOBIŚCIEPRZESYŁKA
1. Skompletuj przyrząd
Przygotuj przewody pomiarowe, akumulatorki, ładowarkę, przewody komunikacyjne i płyty CD z oprogramowaniem,

2. Skontaktuj się telefonicznie
W celu wstępnego określenia usterki, zadzwoń pod numer: +48 22 531 00 87

3. Zapoznaj się z zasadami
Serwis świadczy usługi zgodnie z ogólnymi warunkami realizacji usług Serwisu.

4. Zgłoś się osobiście
Merserwis, ul. Gen. Wł. Andersa 10, 00-201 Warszawa

5. Zdecyduj
Po wykonaniu ekspertyzy otrzymasz wycenę która pozwoli podjąć decyzję o podjęciu lub zaniechaniu naprawy.

1. Skompletuj przyrząd
Przygotuj przewody pomiarowe, akumulatorki, ładowarkę, przewody komunikacyjne i płyty CD z oprogramowaniem,

2. Przygotuj przyrząd do wysyłki:
Zapakuj bezpiecznie przyrząd w sposób gwarantujący mu bezpieczeństwo w czasie transportu.

3. Zapoznaj się z zasadami:
Serwis świadczy usługi zgodnie z ogólnymi warunkami realizacji usług serwisu.

4. Wypełnij formularz:
Uzupełnij niezbędne dane za pomocą formularza elektronicznego.

5. Wyślij przyrząd do Serwisu Merserwis:
Prześlij zapakowany przyrząd wraz formularzem na adres:
Serwis Merserwis, Gen. Wł. Andersa 10, 00-201 Warszawa
lub zleć nam zamówienie kuriera (usługa odpłatna).

6. Zdecyduj
Po wykonaniu ekspertyzy otrzymasz wycenę która pozwoli podjąć decyzję o podjęciu lub zaniechaniu naprawy.

Innowacyjne Usługi Akredytowanego Laboratorium Merserwis

Świadczymy usługi wzorcowania zarówno w laboratorium, jak i bezpośrednio u klienta.

Tryby przyspieszone

Oferujemy klientom możliwość wykonania wzorcowania w trybie 6 / 24 / 48 godzin.

W celu maks. skróceniu czasu realizacji usługi i przestoju sprzętu, umożliwiamy zautomatyzowaną rezerwację terminu wzorcowania.

Oferta Door to Door pozwala nam na zajęcie się logistyką, zlecenie odbioru przyrządów od zleceniodawcy i ich zwrot po wzorcowaniu za jedną, symboliczną opłatę doliczoną do usługi podstawowej.

Przypomnienia i powiadomienia

Umożliwiamy otrzymywanie przypomnień o ponownym wzorcowaniu czy niezwłocznej informacji o wykonaniu usługi. Na naszej stronie, klient może sprawdzić stan realizacji swojego zlecenia.

W razie konieczności, zapewniamy klientom pulę przyrządów zastępczych na czas wzorcowania za symboliczną opłatą.

Przejrzysta oferta

Stawiamy na przejrzystość, więc na naszej stronie, klient może znaleźć regulaminy dotyczące działalności, a w ofercie dokładną specyfikację oferowanej usługi.

Masz inne pytania?

Biuro Obsługi Klienta

Zapraszamy do skorzystania z usług Laboratorium Merserwis. Jeśli mają Państwo pytania czy wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu: 22 531 00 86 i adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. od pon. do pt. w godz. 8-16.